Sposoby składania zamówień

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Sposoby składania zamówień:

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Dodaj produkty do koszyka i zatwierdź zamówienie. Nasz system automatycznie rozpocznie jego obsługę. 

Pocztą elektroniczną (email)

Prześlij wiadomość zawierającą niezbędne dane na wskazany adres. Potwierdzimy zamówienie, odpowiadając na Twoją wiadomość.

Telefonicznie

Nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej, rejestrując je w systemie i nadając mu unikalny numer, przydatny w dalszych kontaktach z naszym sklepem.

Komunikatory

Podaj niezbędne dane podczas rozmowy. Potwierdzimy zamówienie, odpowiadając na komunikatorze lub poprzez e-mail.

Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Do prawidłowej realizacji złożonego u nas zamówienia (dowolnym kanałem komunikacji), niezbędne będzie podanie następujących danych:

  • zamawiane towary i ich ilość
  • numer telefonu
  • adres e-mail
  • wybrany sposób dostawy
  • wybrany sposób płatności
  • adres dostawy lub lokalizacja odbioru np. wybranego salonu Cyfrowe.pl
  • dane do faktury imiennej  lub na firmę

Zawarcie umowy sprzedaży

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi - podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej - z chwilą potwierdzenia przez nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Po złożeniu zamówienia wysyłamy automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia w postaci wiadomości e-mail.  Następnym krokiem jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez naszego sprzedawcę. Odbywa się to drogą mailową w godzinach pracy - między 9:00 a 18:00 w dni robocze. Jeśli nie podałeś adresu e-mail - zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Zamawiającym, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji, o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).

Zmiana zamówienia

Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu go do realizacji możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie:

  • adresu dostawy
  • sposobu płatności
  • towaru
  • danych nabywcy 

W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

UWAGA! Zmiany są możliwe do wprowadzenia tylko do momentu wysłania paczki z magazynu (tj. przekazania kurierowi) lub przed odbiorem osobistym w salonie.

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza, ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Anulowanie zamówienia

Jeśli zarejestrowałeś się jako Klient w systemie zamówień na naszej stronie www, możesz przy pomocy panelu użytkownika zgłosić chęć anulowania zamówienia.

Możesz również skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

WAŻNE! Gdy przesyłka zostanie wydana z naszego magazynu kurierowi - nie mamy już możliwości anulowania zamówienia i wstrzymania przesyłki.

Ceny

Ceny podawane przy produktach, jeśli nie podano inaczej, to ceny brutto tj. zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu. Zmiany nie dotyczą złożonych i potwierdzonych przez naszego pracownika zamówień w realizacji.