Czas dostawy

Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe. 

O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu. Podanie takiego czasu jest wymagane przepisami prawa.

Dostawa firmą kurierską



W przypadku 97% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Oznacza to, że kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie na drugi dzień roboczy po dniu, w którym nadaliśmy przesyłkę.

Pozostałe 3% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn - np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia czy błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki, możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej, podczas kontaktu telefonicznego.

Monitorowanie w DPD:  www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Monitorowanie w UPS: www.ups.com/WebTracking

Monitorowanie w Kurier InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

Dostawa Pocztą Polską 

W przypadku większości przesyłek czas dostawy to od 2 do 7 dni. Czasami zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach. 
Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl, które może być przydatne dla naszych Klientów.

Dostawa do Paczkomatu 

Przesyłki do Paczkomatów nadajemy w każdy dzień roboczy. W wielu przypadkach przesyłka jest do odbioru już następnego dnia roboczego, choć firma Inpost zastrzega sobie termin 2 dni roboczych.

Istnieje możliwość wysyłki do Paczkomatu z odbiorem w sobotę lub niedzielę. Do tej usługi kwalifikują się przesyłki nadane w piątek i dodatkowo opłacone za tę usługę. Jest to usługa dodatkowa oferowana przez Inpost Paczkomaty i jest płatna.

Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

Dostawa do naszego salonu stacjonarnego

Nasze salony stacjonarne w innych miastach niż Gdańsk zaopatrujemy raz dziennie za pośrednictwem kuriera. Do salonu w Gdańsku dowozimy towary 2 razy dziennie własnym transportem.

Towary niedostępne w danym momencie w salonie stacjonarnym, ale zamówione  do 13:30, zostaną sprowadzone do salonu na następny dzień roboczy (o ile mamy ten towar w magazynie wysyłkowym). Gdy towar trafi do sklepu wyślemy zaproszenie do jego odbioru (e-mailem i/lub sms-em).