
Gwarancja
Robiąc zakupy w sklepie Lornetki.pl nabywają Państwo prawa z tytułu gwarancji i rękojmi, zgodnie z przepisami prawa.
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. Długość okresu gwarancji Państwa towaru podana jest na karcie produktu w naszym sklepie i/lub w dokumentacji załączonej do produktu. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.
W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.
W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Cyfrowe.pl sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., Gdańsk 80-121, ul. Łostowicka 25A
Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru z naprawy gwarancyjnej niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie. Otrzymają też Państwo informację o działaniach podjętych przez gwaranta, a towar prześlemy na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru na terenie Polski ponosi Cyfrowe.pl Sp. z o.o. W przypadku wysyłek zagranicznych koszt jest ustalany indywidualnie.
Usługi napraw pogwarancyjnych - odpłatne »
Sprzęt do naprawy gwarancyjnej możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio do autoryzowanego serwisu. Zanim to zrobisz, skontaktuj się z wybranym punktem odbioru, aby ustalić zasady dostarczenia produktu.
Poniżej adresy oraz dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów wybranych marek sprzedawanych w naszym sklepie:
Canon
Proclub Sp. z o.o. sp. k.
Adres: ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Tel.: 22 379 20 90
E-mail: info@e-csi.pl
www.e-csi.pl
Status naprawy
warunki gwarancji »
Nikon
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
Adres: Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa
Tel.: 22 460 87 60
E-mai: service@nikon.pl
www.nikon.pl/serwis
Status naprawy
warunki gwarancji »
Olympus
Olympus Polska Sp. z o.o.
Adres: ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
Tel.: 22 366 00 66 / 00800 67 10 84 00
E-mail: serwis@olympus.pl
www.olympus.pl/serwis
Status naprawy
warunki gwarancji »
Pentax
Serwis Ricoh Polska Sp. z o. o.
Adres: ul. Żwirki i Wigury 18A, 02-092 Warszawa
Tel.: 801 822 802
E-mail: serwis_pentax@ricoh.pl
www.ricoh-imaging.pl/pl/serwis.html
O.K! Serwis
O.K! Serwis
Adres: ul. Obrońców Wybrzeża 8B, 80-398 Gdańsk
Tel.: 58 558 47 95
Fax.: 58 558 47 95
E-mail: biuro@okserwis.com.pl
www.okserwis.com.pl
JVC
Tele Radio Video
Adres: ul. Boh. Getta Warszawskiego 18, 81-609 Gdynia
Tel.: 58 624 34 67
E-mail: serwis@trv.com.pl
www.trv.com.pl/serwis
warunki gwarancji »
Quantuum, Delta, Triopo, Samyang
Serwis Foto-Tip
Adres: ul. Płk. Dąbka 17, 30-732 Kraków
Tel.: 12 270 12 81 / 534 857 883
E-mail: serwis@foto-tip.pl
www.foto-tip.pl/reklamacje
Vortex
Reklamacje Kolba.pl
Adres: ul. Limanowskiego 65, 42-506 Będzin
Tel.: 32 314 17 97 / 515 269 062
E-mail: serwis@kolba.pl
www.kolba.pl/serwis
Sandisk, Hama, Celestron
Hama Polska Sp. z.o.o.
Adres: ul. Poznańska 5, 62-023 Gądki
Tel.: 61 873 10 28
Formularz kontaktowy
www.hama.pl/serwis
Praktica
G&P Focus
Adres: ul. Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała
Tel.: 33 812 50 48
E-mail: biuro@gp-focus.com.pl
www.praktica.pl/serwis