Sposoby dostawy i odbioru

Przesyłka kurierska firmą DPD 

Zamówienie wyślemy firmą kurierską DPD. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce, najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. 

Za dodatkową opłatą, kurier DPD może dostarczyć przesyłkę w sobotę (w miastach, w których znajduje się oddział DPD). Warunki, które muszą zostać spełnione:

  • zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku godzina 14:00
  • towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)

Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy

Przesyłka kurierska firmą UPS 

Zamówienie wyślemy firmą UPS usługą UPS Standard. W ramach tej usługi, firma UPS gwarantuje dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po nadaniu. W praktyce ponad 90% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia roboczego.

Odbiór przesyłki od kuriera

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące dostaw przez firmę kurierską.

W momencie odbioru przesyłki zalecamy sprawdzenie, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Cyfrowe.pl, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy odebrać przesyłkę oraz jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartości paczki. 

W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń zawartości należy spisać protokół odbioru/szkody. Kurier obecny przy rozpakowaniu MUSI złożyć podpis na takim protokole. 

Niezależnie od tego czy uda się spisać protokół, prosimy o zgłoszenie nam takiego przypadku, najlepiej drogą e-mail.

Poczta Polska (list polecony) 

Zamówienia do wartości 350 zł możemy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Większość przesyłek wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy w każdy dzień roboczy.

Poczta Polska (paczka pocztowa)

Zamówienia do wartości 1000 zł możemy wysłać za pośrednictwem paczki pocztowej. Większość paczek (<1kg) wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy w każdy dzień roboczy.

Poczta Polska (odbiór w punkcie)

Zamówienia do 1000 zł można odbierać w ponad 13 tys. punktów:

  • sklepów Żabka
  • stacjach paliw Orlen
  • urzędach pocztowych Poczty Polskiej
  • automatach pocztowowych w marketach Biedronka
  • kioskach Ruchu

Przesyłki nadajemy w każdy dzień roboczy.

Odbiór w Paczkomacie InPost

Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu w Paczkomatach w wielu miejscach w Polsce. Po wybraniu tego sposobu dostawy/odbioru należy na mapie wybrać pożądany paczkomat, do którego ma być dostarczone zamówienie oraz podać swój adres e-mail, na który jest założone konto w systemie paczkomaty.pl. Jeśli takie konto jeszcze nie zostało przez klienta założone, to po podaniu numeru telefonu komórkowego konto utworzy się automatycznie. WAŻNE! System InPost nie obsługuje zagranicznych numerów telefonów.

Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł, a maksymalny rozmiar paczki to 41 x 38 x 64 cm.

Przy korzystaniu z usługi Paczkomaty i płatności kartą kredytową maksymalna kwota jednej transakcji wynosi 2000 zł.

Paczkomat w Weekend

Za dodatkową opłatą, InPost może dostarczyć  przesyłkę do wybranego paczkomatu w sobotę lub niedzielę. Warunki, które muszą zostać spełnione:

  • musi zostać wybrana przy wyborze sposobu dostawy dodatkowa płatna opcja ‘Paczkomat w Weekend’ 
  • zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku do godz. 14:00
  • towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)

Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy

Odbiór osobisty w salonach stacjonarnych

Zamówione towary można odebrać osobiście w naszych salonach stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie Mokotów, Warszawie Wola, Katowicach i Poznaniu. Sprawdź adresy i godziny otwarcia salonów.