Reklamacje

Wady towaru

W przypadku zastrzeżeń (np. co do działania, stanu) wobec zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z rękojmi.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Towary posiadają gwarancję, a gwarantem jest producent lub inny podmiot wskazany w warunkach gwarancji. 

Nasz sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi.

Procedura zgłoszenia uszkodzonego towaru do serwisu.

Unijna platforma rozwiązywania sporów

Istnieje możliwość skorzystania ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.